Ми виділили основні якості героїв балади. Зіставили з образом позитивного героя сучасності. Проаналізували відповіді учнів,запропонували тести для перевірки знань, дали оцінку роботи кожної групи.
1. Ліро-епічний твір фантастичного, історико-героїчного чи побутового змісту з напруженим сюжетом – це:
а) билина;
б) балада;
в) байка.
а) билина;
б) балада;
в) байка.
2. Що не є спільним у билини і казки:
а) колективний твір без автора;
б) в основі – події вигадані;
в) елементи вигадки, фантастики?
а) колективний твір без автора;
б) в основі – події вигадані;
в) елементи вигадки, фантастики?
3. Антитеза – це:
а) зіставлення протилежних явищ;
б) повторення слова, звуків на початку віршованих рядків;
в) художнє перебільшення.
а) зіставлення протилежних явищ;
б) повторення слова, звуків на початку віршованих рядків;
в) художнє перебільшення.
4. Установіть відповідність між автором і твором:
1 О.Пушкін | А "Балада прикмет"; |
2 Й.В.Гете | Б "Альпухара"; |
3 Р.Л.Стівенсон | В "Пісня про віщого Олега"; |
4 Ф.Війон | Г "Вільшаних король"; |
5 А.Міцкевич | Д "Вересовий трунок". |
5. Князя Олега прозвали віщим за його:
а) вміння вгадувати майбутнє;
б) мудрість;
в) обережність.
а) вміння вгадувати майбутнє;
б) мудрість;
в) обережність.
Комментариев нет:
Отправить комментарий